nedjelja, 2. prosinca 2012.

ruptura ahilove tetive

   Zelim napisati ovo svoje iskustvo kako bih pomogao svima kojima se desilo isto sto i meni,a na internetu nema puno o tome rijeci (sve nesto u rukavicama i puno strucnih izraza)..

   Dakle radi se o rupturi ahilove tetive lijeve potkoljenice a sve se desilo u nedjelju, 21.10.2012. g. na nogometu..Nakon cca sat vremena igre odjednom sam osjetio snazan "udarac" u lijevu stajnu nogu i specifican zvuk pucanja tetive,tko to dozivi znat ce na sta mislim :) ,prvo sam mislio da me netko "pokupio" umjesto lopte jer sam trenutno pao na beton kao pokosen, ali kad sam se okrenuo nije bilo nikoga oko mene i moram priznat da sam bio blago zbunjen sa cinjenicom da sam pao kao pokosen a ne znam zasto.Bol je trajala par minuta oko zgloba i ahilove tetive ali nakon toga se preselila u lijevi list i pulsirala u naletima od cca 10-ak min(poslije cete znati zasto),s obzirom da bol nije bila tako jaka stigao sam jos i otici na pivo i otusirat se :) pa na hitnu u Merkur.

    U bolnici sam cekao cca sat vremena na pregled iako nikog nije bilo u cekaoni ispred mene,na kojem su konstatirali sljedece,citiram: "Lijeva potkoljenica bolna u podrucju ahilove tetive.Palpatorno defekt u duzini od cca 3 cm.Thompsonov test pozitivan.Nije moguca aktivna dorzifleksija stopala".Za vrijeme pregleda Thompsonovim testom,napomenuo sam doktoru da me jako boli misic lijevog lista na sta je on reko da je to normalno i da se ne brinem jer je to kao sve povezano itd,itd...Nakon toga napravili su uzv tetive i potvrdili Thompsonov test i rupturu ahilove tetive,postavili mi potkoljenicnu longetu tzv. spitz foot i dobio sam kolica i "vozaca" :) te me uputili da odradim sve pretrage (Ekg,KG,RTG,Lab) prije operacije koja je zakazana za cca sat i pol i odveli me na odjel da se operem sa nekakvim  posebnim sapunom i obucem haljinu za operaciju i uveli nekakvu plasticnu iglu za infuziju u zilu kod zgloba ruke izmedju palca i kaziprsta.Kad sam sve to odradio cekao sam u sobi na odjelu cca 20-ak min da me otpeljaju u operacijsku salu.

   U salu kad smo dosli,osjetio sam da je klima bila "nabrundana" do daske a ja gol ispod one haljinice :) i znam da je doktor cim je uso u salu razvalio muziku na nekakvom kazicu na prozoru i onda krece priprema za operaciju cca 45 min.Tu sam poludio od dosade a valjda je i ta zima tako utjecala.Prespojili me na neke uredjaje,dali infuziju i antibiotik te krenuli sa operacijom.Sve je radjeno pod lokalnom anestezijom i uopce ne boli osim jednom kad me dr. upozorio da ce malo jace zaboljeti i tako je i bilo.Poslije nekih 45 min sve je bilo gotovo,vratili su mi longetu na nogu i odvezli me natrag na odijel.U bolnici sam prespavao i sutra iza podneva sam vec dobio otpusno pismo i gas doma,ja sam mislio da cu istog dana poslije operacije vec ici ali mi nisu dali,valjda zbog postoperativnog promatranja ili tako nesto.

   Uglavnom u ponedjeljak sam dosao doma i saltanje programa po cijeli dan bila je moja opsesija,sve dok u cetvrtak navecer,3 dana poslije, nisam osjetio naglu bol u lijevom listu (identicnu onoj za koju sam govorio doktoru kad sam zavrsio na hitnoj) te sam otisao opet u Merkur na hitnu gdje su mi rekli da ne razumiju zasto sam dosao i kako me moze boljet list kad njega nisam ozljedio.Cak ni doktor koji je bio na dezurstvu nije znao sta napravit pa sam ga zamolio da mi napravi uzv misica lijevog lista pa ak nije nista idem doma..Citiram povijest bolesti: "Dolazi radi naglonastale boli u podrucju gastroknemijusa.Prije 4 dana perkutana tendoraphia radi rupture Ahilove tetive.Negira skidanje imobilizacije i traumu."
Nalaz uzv: "Bez znakova rerupture.Manja,svjeza parcijalna ruptura medijalne glave gastroknemijusa"
Nakon toga mu je mozak proradio pa je zvao nekog starijeg doktora za savjet koji je odmah predlozio doppler vena jer su sumnjali na DVT (tromboza iliti ugrusak).To sam odradio i na moju srecu nalaz je bio negativan ali meni u cijeloj prici nije bilo jasno zasto mi u nedjelju prije operacije nisu pregledali taj misic uzv,kad su gledali tetivu jer sam se zalio na bolove u listu???Nakon para dana sam isao na kontrolu pa su me opet slali na dopplera jer su valjda htjeli bit sigurni da nije to vec samo ruptura misica potkoljenice,naravno i uzv su odradili ,premotali longetu i poslali doma.

   Danas 02.12. ,nakon 6 tjedana,vec se vozim na biciklu,i mogu stati na nogu ali ne zelim puno forsirati pa cekam da mi dr. da zeleno svijetlo krenem sa malo jacim treninzima.Zaboravio sam napisati da sam cijelo vrijeme uzimao Andol 100 protiv zgrusavanja krvi i Ketonal forte 100 mg protiv bolova.Moram priznat da sam se u startu malo prepao cinjenice kako cu morat lezat i bit u krevetu sljedeca 2 mj. ali shvatio sam brzo da sto se prije pomirim sa tim da ce mi biti lakse..tako je i bilo i vrijeme mi je proletilo jako brzo(bar ovih 6 tjedana) i preporucam svima da maknu crne misli iz glave i okrenu sve na pozitivu..

Ukoliko netko zeli podijelit neku informaciju ili se zeli informirati o svemu napisanom u mom blogu,slobodno se moze obratit na moj mail: donpablo29@gmail.com

Nadam se da sam vam bar malo pomogao i za sve info stojim na raspolaganju,

Pozdrav od Marka!!























Nema komentara:

Objavi komentar